pátek 21. prosince 2012

Profily - Sakinose

made by Sakinose
Jméno: Petr Richter
Přezdívka: Sakinose, Saki
Funkce: recenzent
Věk: 18 (ročník 94')
Bio: Zdravím. V anime se teprve otrkávám a zatím jsem se dostal jen k těm novějším kouskům. Mezi žánry, které preferuji, patří harém, komedie, ecchi a kombinace s nimi. Ohledně otázky dabingu si myslím, že dabing anime je barbarství a jen jeden z tisíce se povede. Tím je např. Death Note, u kterého se mi dabing výjimečně líbil, ale jinak koukám na anime výhradně v originále s CZ bo SK titulky.

Historie: K anime jsem se kromě dětství dostal až ke konci základky, kdy jsem viděl na Animaxu pár dílů Death Note a také Bleache, tak jsem je začal jen tak pozvolna sledovat. Když jsem je zhlédl celé, byl jsem uchvácen a začal jsem pátrat po dalších, až jsem se ke konci prváku dostal k Elfen Lied. Od té doby jsem propadl anime.

Oblíbené: 1st: Elfen Lied, 2nd: Sword Art Online, 3rd: Bleach.

Mé oblíbené postavy: Lucy/Nyuu, Rei Ayanami, Mei Misaki, Rangiku Matsumoto.

Anime filmy: 1st: King of Thorn, 2nd: Evangelion: 2.0, 3rd: Princezna Mononoke.


Můj blog: sakurian.blogspot.cz

Hodnocení: 
10/10 - Hodnocení, které připadne jen mým nejoblíbenějším kouskům.
9/10 - Opravdu vysoce kvalitní a zábavné, ale mně tam nějaká maličkost chybí.
8/10 - Hodně kvalitní i zábavné, ale už to rozhodně nemá na ta opravdu nejlepší anime.
7/10 - Vysoce nadprůměrné anime, stále pobaví a stojí i za opakované zhlédnutí.
6/10 - Nadprůměrné anime, pořád schopné pobavit.
5/10 - Průměrné ve většině ohledů.
4/10 - Podprůměrné anime, které mě nijak neoslovilo, ale pokud se hodně nudím, dokážu se na ně koukat.
3/10 - Kousky, u nichž vysoce pochybuji, že je dokoukám.
2/10 - U tohoto hodnocení už se nedá říct, že jsem to dokoukal.
1/10 - Odpad. O takových kouscích se hrozně nerad vůbec zmiňuji.
0/10 - Takové hodnocení jsem ještě neměl tu pochybnou čest udělit.



Žádné komentáře:

Okomentovat