středa 19. prosince 2012

Profily - KiritoCZ

Jméno: Jan V.
Přezdívka: KiritoCZ, NixCzech
Funkce: Admin stránek
Věk: 15
Bio: Dívám se především na novější anime, zpravidla sleduji ongoingy. Mým preferovaným žánrem je ecchi, romantika, slice of life, school life a trocha i té akčnosti.
Na novější anime se dívám z mnoha důvodů, jako třeba takových, že si potrpím na kvalitní a krásnou grafiku, dále díky lepšímu zpracování a kresby postav obecně.
Důležitými fakty v mém otaku životě jsou, že se nedívám na anime nijak jinak než s českými titulkami v originálním znění, nesnáším český dabing, nemám rád slovenštinu a angličtinu. Dále moc nesleduji hentai, ikdyž se do tohoto žánru teprve dostávám.
Historie: Začalo to v mladých školkařských letech na televizi, tedy, Pokemon a Digimon. Nicméně, opravdová závislost na anime přišla až s Narutem a jeho pokračováním - Shippuudenem. Čas plynul, Naruto ubíhal, a tak se stalo, že i já jsem dohnal Shippuudena a proto jsem si musel každý týden čekat. V té době byl pro mě Naruto vším, ale pak jsem zjistil, že existují i jiné anime, které jsou lepší a zajímavější. Šlo to ráz na ráz - Blood+, Elfen Lied, K-On!, Haruhi. Poté jsem objevil i další české weby, jako třeba akihabaru nebo otakuland, a zjistil jsem, že jsem se stal otaku.
Z rázu jsem začal jezdit na cony a dal jsem se dohromady s dalšími členy těchto stránek.
Oblíbené: Mezi mé nejoblíbenější anime patří: Guilty Crown, Sword Art Online, Elfen Lied, Kokoro Connect, Bakemonogatari, K-On!, Melancholy of Haruhi Suzumiya, Kiss X Sis a mnoho dalších.
Mé oblíbené postavy: Kirito a Asuna (Sword Art Online), Inori (Guilty Crown), Lucy (Elfen Lied), Yui (K-On!) a mnoho dalších
Anime-filmy: O dívce, které proskočila časem, 5cm za sekundu, Zmizení Haruhi Suzumiye
To by bylo k profilu vše - kdo by mě chtěl kontaktovat, zde je mail :)
Hodnocení: 
  • 10/10 - Hodnocení, které dávám zřídka kdy, nicméně tento kousek si u mě vydobil místo v srdci a na harddisku, anime je bez chyby a tohle se nezapomíná!
  • 9/10 - Je to trošičku horší, nicméně stále elitní anime velkých kvalit.
  • 8/10 - Přichází hodnocení, kdy už jsem si všiml nějakých chyb a ty chyby mi vadily.
  • 7/10 - Chyby tu jsou, nějaké ty díry ve scénáři ale i tak to stojí za to.
  • 6/10 - Doporučení trošku skomírá, už to asi není pro každého, spíš bych to viděl na nadšence žánru.
  • 5/10 - Dobrá polovina je polovina - tedy - očekávat můžete polovinu toho, co je 10 - tedy polovina kvality, polovina anime, polovina všeho. Něco tu stojí za to, něco ne.
  • 4/10 - Už se nám to horší. Jelikož už jsme za půlkou, kvality jdou dolů a anime stojí už jen na zabíjení nudy. Fanoušci žánru nesouhlasí!
  • 3/10 - Takovéto hodnocení nedávám často, ale když už se tak stane, anime mě absolutně nebavilo.
  • 2/10 - Je to stále horší a horší, už se na to nedá dívat! Obvykle drop po pár dílech.
  • 1/10 - Všechno špatně, smazat a nevydávat!
  • 0/10 - Nikdy jsem takovéto hodnocení nedal, a doufám že ani nedám. Ale kdyby takováto situace nastala, určitě bychom se už nikdy neviděli protože bych zemřel na nějakou nemoc!