neděle 23. prosince 2012

Profily - Cracker


Meno: Marek C. 
Prezývka: Cracker
Vek: 17
Funkcia: recenzent

Bio: Hoci sa sledovaniu anime venujem len pár rôčkov, stihol som už ''čoto'' pochytiť a môžem povedať, že sa zo mňa stáva stále viac náročnejší divák. Okrem anime som svoj záujem zameral asi na všetko(manga, filmy, hudba, martial arts, jazyk...) čo pochádza z Japonska a okolia. Anime sledujem výhradne s anglickými titulkami a preklínam tých čo si púšťajú dabing... Medzi žánre ktoré sledujem najradšej, patria určite fantasy, rabukome, drama, mystery, psychologické a vlastne všetky anime ktoré ma zaujmú, či už príbehom, postavami alebo hudbou.

História: Anime som prvý krát objavil niekedy v prvej triede na základke, keď leteli ''hity'' ako Pokemon, Digimon a ďalšie podobné skvosty. Na RTL som sledoval Dragon Ball a aj keď som nerozumel ani slovo, neskutočne ma to bavilo. Po pár rokoch totálnej ignorancie mi kamarát doslova nanútil Naruta a moja láska k anime opäť vzplanula. Keď už som mal ninjov plné zuby, moja zvedavosť ma zaviedla k seriálom Death Note, Wolf’s Rain, Bleach atď. Tieto ma definitívne namotali a odvtedy som od anime nedokázal odtrhnúť oči. 

Moje obľúbené: Elfen Lied, Suzumiya Haruhi no yuutsu, Wolf's Rain, Shigurui, Mushishi, Clannad + AS, Dragon Ball, Makoto Shinkai - celá tvorba, Toki wo kakeru Shojo, Tonari no Totoro...

       Cracker's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-Planet


Žádné komentáře:

Okomentovat